* תכנית הלימודים כפופה לשינויים

​​​​


פרויקט שנתי (שנה ג')


​​סטודנטים בהתמחות האינטראקטיבית מייצרים פרויקט גמר באחת מהאופציות הבאות:


פרויקט גמר: המעבדה לחדשנות במדיה (miLAB). 

בהנחיית: ד"ר אורן צוקרמן ונועה מורג.

לאתר miLAB

פרויקט גמר במסגרת המעבדה לחדשנות במדיה הוא המשך ישיר של סמינרים מחקריים, קורסים עיונים ומעשיים בנושא אפיון חווית משתמש וניהול מוצר. סטודנטים עובדים בקבוצות קטנות המשלבות סטודנטים מפקולטות נוספות (מדעי המחשב, פסיכולוגיה), ומאפיינים מוצר דיגיטלי על כל היבטיו. העבודה מתחילה מבריף שניתן בתחילת השנה ועל כל קבוצה לאפיין, לחקור להקים, לפתח ולהשיק מוצר דיגיטלי מתחילתו ועד סופו. בפרויקט גמר זה יש 2 מסלולים: מסלול פרוטוטייפ (איפיון ומימוש חוויות משתמש תוך כדי יצירת מוצר המשלב אובייקט פיזי) ומסלול סטודיו (איפיון חווית משתמש על גבי פלטפורמות דיגיטליות כגון: טלפון נייד, מחשב ועוד). 


פרויקט גמר: מציאות מדומה VR. 

בהנחיית: פרופ' דורון פרידמן, יונתן גירון ודניאל לנדאו.

לאתר ARL

פרויקט גמר "מציאות מדומה VR" הוא המשך ישיר של סדנאות האפיון וסמינר המחקרי של פרופ' דורון פרידמן בנושא מציאות וירטואלית. מטרת הפרויקט היא לבנות סביבת VR המדמה חווית משתמש חדשנית. הפרויקט עוסק בשאלה איך מייצרים חוויה משמעותית בסביבת VR תוך התחשבות באתגרים וביתרונות של סביבה זו. הפרויקט מלווה בטכנולוגיות הקיימות במעבדה לחקר הווירטואליות של בי"ס לתקשורת (AVL) וסטודנטים יעצבו ויאפיינו סביבות באמצעות תוכנות ייעודיות.


פרויקט גמר: שיווק מוצר אינטראקטיבי.

בראשות יובל אלוני.

פרויקט זה הוא המשך ישיר לסדנאות שיווק מוצר בהתמחות. הפרויקט מתבצע בשיתוף ותמיכה של נציגי חברת Google ונציגי החברות המשתתפות. במהלך הפרויקט סטודנטים יבצעו היכרות עם החברות, יצרו תוכניות קידום, יכינו תוצרים דיגיטליים יצירתיים, יבצעו ניתוח נתונים ויסייעו בשיפור התהליכים השיווקיים של החברות בפועל. הסטודנטים יגבשו מהלך דיגיטלי על גבי כמה ערוצים ויעלו קמפיין חי באמצעות תקציב אשר ינתן להם ובליווי מומחים מהתעשייה.​​